Om meg

Bildet mitt
Stjørdal, Norway
MENNESKE & MILJØ. Min interesse ligger i å få større bevissthet om alle tings sammenheng og samspillet med naturen. Å forbinde det spirituelle med det jordnære gir livet større dybde og mening, og respekt for alt levende.

20.06.2012

Sommersolverv

Årets lyseste og lengste dag er 21. juni kl.00.09. Selv om det kanskje ikke høres oppmuntrende ut når vi vet at etter solsnu blir dagene gradvis kortere igjen, så er det jo nå sommeren tar til, og vi har sikkert mange fine, lyse soldager i vente.



Tiden fra vårjevndøgn for tre måneder siden til sommersolverv er veksttid, det er da vi sår nye frø, gjennom ønsker og ideer som skal næres og vokse. Fra sommersolverv og fram til høstjevndøgn om tre måneder, er tiden for modning av "vekstene" vi har plantet. Se på det som skjer i naturen, vi går med dens sykluser og kan hente mye lærdom der. Mangfoldet, skjønnheten, fargene, blomstene, det yrende dyrelivet, lekenheten……La deg inspirere og nyt livet!

Alt har sin tid.






1 kommentar:

  1. Det har jeg ikke tenkt over Berit..
    Nå kan jeg ikke legge meg før kl 00.09 ;)
    Så fin i grunn :)

    Ha en fin dag i morgen !

    SvarSlett